Platba za vstupenky

Vstupenky u nás zaplatíte pouze online v plné výši. Na místě konání události již nic doplácet nemusíte. Stačí zvolené množství vstupenek vložit do košíku a přejít do pokladny.
Podívejte se, jak lze vstupenky uhradit:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Další informace: web poskytovatele

Využít k platbě můžete platební karty

Můžete využít rychlé platby převodem

Součástí každé transakce je také jednorázový “Poplatek za zprostředkování” ve výši 15,- Kč u každé objednávky.

Po zvolení platební metody budete přesměrováni na platební bránu ComGate kde provedete platbu. Po úspěšném potvrzení budete vráceni zpět na náš web, kde vám potvrdíme přijetí objednávky.

Doručení vstupenek

Po úspěšné platbě Vám zobrazíme potvrzení přijetí Vaši objednávky. Již v tento okamžik na Váš email zadaný v objednávce míří uhrazené vstupenky.
Najdete je jak v samotném těle zprávy, tak také v příloze ve formátu PDF. Pokud jste tedy objednávali vstupenky také pro své přátelé, stačí daný soubor vytisknout a rozstříhat na jednotlivé vstupenky.

Vstupenky jsou doručovány pouze online, fyzicky vám žádné vstupenky na Vaši adresu nepřijdou.

Když se něco nepovede…

Stát se může cokoliv. Ne vždy to musí být naší nebo Vaši vinou. Pojďme se tedy na možnosti podívat.

Když se Vám nepodařilo uhradit objednávku

Možná technický problém na naší straně, možná problém na straně platební brány. To vše můžeme zjistit u nás v administraci. Pokud taková situace nastane, neprodleně nás kontaktujte. Všechny potřebné kontakty naleznete na stránce Kontakt.

Když Vám nedorazí vstupenky

Pokud jste ve svém emailu nenašli vstupenky, které jste uhradili, zkontrolujte si ještě složku SPAM. Vstupenky chodí v samostatném emailu, nenajdete je tedy v emailu s potvrzením o Vaši objednávce. Pokud jste přesto své vstupenky nenašli, kontaktujte nás, to by v tom byl čert, aby jste své uhrazené vstupenky nedostali.
Vstupenky naleznete i ve svém účtu zde na webu v sekci Objednávky, odtud si také můžete stáhnout PDF se vstupenkami.
Mimochodem, nejčastější důvod nedoručení vstupenek je překlep v emailové adrese, v nejdůležitějším údaji, aby k Vám vstupenky dorazily. Umíme ji opravit, stačí se ozvat.

Dorazili jsme na událost, ale nevpustili nás

Pojďme si zopakovat základní informace: u vstupu se můžete prokázat jak QR kódem vstupenky jak v mobilu, tak vytištěným na papíře. Obsluha u vstupu je povinná Váš QR kód naskenovat speciální aplikací, pomocí této aplikace obsluha vidí, zda je vstupenka platná nebo ne. Toto je rozhodující. Pokud se vstupenka hlásí jako neplatná, jste na nesprávné události. Pokud se vstupenka hlásí, že už byla použita, někdo před Vámi se u vstupu prokázal Vašim QR kódem. Zpytujte svědomí, zda jste v návalu radosti, že jste si koupili vstupenku, ji nevyfotili a nedali foto na sociální sítě. I takto mohl někdo jiný získat QR kód Vaši vstupenky. Zde řešení nemáme, vše závisí na obsluze, zda Vás vpustí na událost.

Událost byla zrušena

Stát se může cokoliv. Pokud se událost neuskutečnila, protože ji pořadatel zrušil před jejím začátkem, vyčkejte na prohlášení pořadatele, z jakého důvodu událost zrušil. Mohl posunout termín nebo ji definitivně zrušil. Pokud jde o první důvod, Vaše vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud je událost zrušena, ve svém účtu u objednávky je tlačítko Podpora, napište nám, zda chcete peníze za vstupenku vrátit, nebo vyměnit za jiné. Z naši strany nebudeme nic protahovat a budeme vše řešit neprodleně.
Mějte na paměti, že vrácení platby je prováděno ručně, pokud u dané události bylo prodáno velké množství vstupenek, může se vrácení všech plateb protáhnout v řádu dní.

Změnili jsme plány, chci vstupenky vrátit

Budeme upřímní, online vstupenky patří stejně jako například software do výjimek, u kterých neplatí čtrnáct dní na vracení od data nákupu. Zde Vám my, jako zprostředkovatelé,  pomoci nemůžeme. Ale… Můžete kontaktovat pořadatele, kontakt na něj je vždy uveden zde na webu u dané události a můžete se zkusit domluvit s ním. Pokud pořadatel bude souhlasit s vrácením vstupenky, musí nás kontaktovat on s číslem objednávky a my provedeme vrácení platby.

Koupili jsme více vstupenek, než jsme chtěli

Jde o stejný případ jako předešlý. Opět Vám jako zprostředkovatelé nemůžeme pomoci, protože objednávku jste učinili Vy a věděli jste tedy, kolik vstupenek objednáváte. Zkuste tedy kontaktovat pořadatele, postup je stejný jako v předešlém bodě. Nebo pozvěte své přátelé.

test 1 webp